Practikal oh practikal part 2


Salam hai2 semua
Petang tadi time duk tgk
movie hindustan kat Youtube
hp sony ai berbunyi

aku: Hello
pkm: Nurul Ramizah ye
aku: ye, sape ni
pkm: saya dari POLITEKNIK KOTA MELAKA.. awak ade mohon tuk jalankan tempt prctikal di tempat saya ye
aku: ye ye ( dgn perasaan teruja n hpy )
pkm : Tahniah ye..awak buley menjalani prctikan di sini
aku : heheheheheehhe

See aku dh dpt tempat prctikal...hahaha

selang 2 jam kemudian

aku: Hello
KCM : Nurul Ramizah ke dr UMK
aku : Ye, sapekah ini
KCM: saya dari KOLEJ COSMOPOINT MELAKA, berminat nak amik awak untuk menjalani latihan industri di sni
aku: yeye ( berfikir pulak cmaner ni )
KCM : awak amik Diploma ke
aku : xla, IJAZAH MULTIMEDIA
KCM: oooooo, ok 
aku : nape

then kiteorg pun borak2 smpai 
hati same2 puas
aku siap suruh dier sediakan tempat tinggal tuk aku
jauh tau dr umah aku
dlm 30 minit bru smpai kat kolej tu

PERSOALANNYA
  1. Adakah Pensyarah aku bagi aku buat di MELAKA sorang2 ?
 2. Masih buley buat ke LI di tempat kerajaan ?  soalan ni lebih kepada tawaran POLITEKNIK tu


 sebenarnya aku xmau buat kat KL or mane2 tempat lagi


aku nak buat kat MELAKA je
sng ape2 hal

so aku akan menjawab persoalan 
yg timbul nanti 
pada post yg akan datang

Aku harap aku xtimbul masalah pulak
Aku xmau buat kat KL.....
Sakit aku duk sane

Ape2 pun aku dpt 2 tawaran skli gus
penat tau cr
dr awal sem lagi aku cr
hntr email
bru skrg diorg bg respon
ape2 pun aku HAPPY n rasa xsabar buat LI nanti
ok
next entry





Sila Tinggalkan Koman Anda

2 comments:

kasihkuamiera said...

dulu waktu bby wat prtikl semua kolej yg uruskn
xtau apew2 pun

nurulramizah said...

bestla kolej baby cmtu
u miza ni kan baru lagi so
pengurusan xberape bgus
hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni