Practikal oh practikal


salam semua
selamat hari jumaat
aku bersiaran di
tempat part time di U aku ni

Arini aku bercadang nak cari
tempat2 untuk menjalani Latihan Industri ( Practikal )
pada bulan jun hingga september nanti
mmg payah nak cr tempat practikal ni

So aku ade beberapa list tuk 
menjalani LI
aku nak buat kat Melaka je
aku malas dh nak buat kat KL ke mane2 la
nak duk dekat2 dgn family n abi
miiahhhh

Tempat Cadangan
  1. Politeknik Kota Melaka-nak resume....blm hntr lagi
  2. Kolej Komuniti Alor Gajah...  ptg ni nak tnye semula
  3. Kolej Yayasan Melaka.....yg ni xsure ade x bidang MULTIMEDIA
  4. Universiti Teknologi Mara, Lendu....dah call dulu, tp no respon
  5. Universiti Teknikal Malaysia....tgk jengah2 website dier
Doakan aku berjaya mendapat tempat
di salah satu tempat cadangan tu yer

My Lecture said
 " kalau buley cari tempat 
yang boleh membantu anda
dalam menyiapkan
subjek Projek Penyelidikan
sem 8 nanti "

Aku sedang cube untuk memenuhi ciri-ciri tersebut

ok
next entry





Sila Tinggalkan Koman Anda

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni