Anugerah Dekan


salam semua
dh lame aku x menulis
ari2 duk jengah blog
disebabkan xde idea nak menulis
aku pun pandang gitu2 je blog ai ni
hehehehe


Ari Sabtu ade progrm di U aku ni
Ade ceramah 
penceramah dier aku mmg tabik la kat 
prof ni
name dier
PROF MADYA DR ABU HASSAN HASBULLAH
org design tu..
konsep dier 
biji kopi
pelik kan
tp
dengan biji kopi tu dier berjaya tau
org2 oversea tu terima design2 dier tu
kaya la dier tu
orang KELANTAN jugak
cish promote nampk cik kak...
mmiiiiahhh


Ok la
Alhamdulillah sem lepas aku dapat 
pointer bagus
sehingga aku dapat anugerah Dekan lagi sem ni
target aku sem8 ( sem akhir )
aku nak dpt pointer keseluruhan 3.5 keatas
nanti xperlulah bayar duit PTPTN
doakan aku berjaya yer

pic time

Dengan kawan2 yg juga menerima Anugerah Dekan
tahniah kat mereka yer



Salini dan Ekin


Jeng2 aku di atas pentas
perasaan aku berdebar2 n hapy gitu...miiaahhhh
( yg ni pkai camera Canon ai tau )


yg ni bukan dr camera aku
camera DSLR Fakulti
then diorang ade tmpl gmbr majlis tu kat Fakulti
aku snap pic ni pkai camera hp Sony ai yer..
sb tu nmpk agak pelik cikit......hehehehe


 yg pkai baju merah tu la penceramahan
 PROF MADYA DR ABU HASSAN HASBULLAH

Menurut beliau
dier nak buat bentuk cermin mata dier ala2
biji kopi tau
sb tu cermin mata dier look pelik cikit
hehehehehe
ape2 pun ceramah dier mmg best n byk Info

ok next entry


p/s: Tahniah pada diri sendiri kerana mendapat anugerah Dekan...Penghargaan pada diri sendiri setelah penat membuat assigmnt, Otak duk memikirkan projek ape yg kne buat.....miiahhhh
TAHNIAH YE MISS NURUL RAMIZAH BINTI RAMLI
semoga berjaya memperolehi ape yg dihajati dan impian anda


Sila Tinggalkan Koman Anda

3 comments:

Anonymous said...

waaaa tahniah yer

Pn.Miza Ramli said...

tq tq
doakan miza dpt capai impian ku

Ami said...

3.50 dekan ke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni