Class Muet


Salam semua
Tajuk entry yg ntah ape2 ntah
xtahu nak menulis ape

Korang minat xdgr lagu2 meet uncle Husin
mmmmm sbrnarnya
aku pun baru je layan lagu2 dier
terutama LAGU UNTUKMU
 silalah dengar lagu tu yer

ok pic time

member class MUET..huhuhu aku xlepas lagi exam MUET
doakan aku berjaya sem ni ya



Be4 g class aritu aku sempat posing la kan
almaklumkan nak promote tudung baru tu..
huhuhuhuhu



Posing lagi, menunujukkan badan aku yg semakin tembam

Kete antik tu
posing sat ala2 tuan punye kereta....

ok next entry
mau dgr lagu2 meet uncle husin

p/s: Dh beberapa hari class MUET dibatalkan atas sebab2 tertentu, aku sebenarnya rindu nak mendengar my MUET lecture En Wan...bilela dpt mendengar celotehnya lagi


Sila Tinggalkan Koman Anda

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni