Jamuan Hari Raya


Salam semua
pagi tadi di U NR ada jamuan hari raya
mcm biasela tiap2 tahun ade je jamuan hari raya kat semua tempat

Komen dr NR
Tahun ni xsngka dpt menyambut JADInya bju kurung yg cantek2 xde la kan
pakai bju biase2 je
Makanan pulak, agak kureng cikit tahun ni...satay je la yg menjadi pilihan tahun ni
Persembahan sgt best kerana ada org main gitar, lecture menyanyi, tarian , kompang n so on..

curik gmbr post sem lepas pnye ni

NR pulak rasanya tahun ni biase2 je, xde ape2 yg special pun....


ok la

p/s: bler la dpt upload gmbr ni...aaaa bencinya
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

3 comments:

jeBateja said...

macam hangus jer SATAY tu...ahakz...

~ceRRy beRRy~ said...

aah la perasan jugak mcm hangus satay tuh..heeee...

bestnye makan sedap!

nurulramizah said...

bijan+ Cerry: yeke, tu gmbr lame...hahahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni