Jalan-Jalan


salam semua
semalam adalah 8hb oktober 2010
merupakan hari best + penat..hahhahaa why

Kerana aku diberi peluang untuk memenuhkan kereta Viva sewa je untuk pegi ke 
Jeram Lata tembakah -> Kuala Terengganu ->Masjid Kristal-> Kb Mall -> Bilik aku
hahahhahaa

Jeram Lata Tembakah
1st time aku pegi...jadinya excited tu ade la tapi xdela jukun sgt sb dh penah mandi waterwall lorrr
jgn egat NR budk kecik je nak mandi waterwall nak jerit2..hahaahhaha
Air dier xsejuk sgt but pemandangannya sgt menarik + tetarik+ mantap..ayat ape ni!!!

Di pintu utama waterfall ni

Bad, iwan, edz n aku
sorang lagi tu tukang tgkp gmbr..girl ya

Pemandangan di situ

Kuala Terengganu
perjalanan yg sgt jauhnya bg aku sampai aku xley tido dibuatnya
pegi jumpe dgn kawan salah seorang yg ade di dalam kete tu
Ibah namenya...lupa dh name penuhnya..oegnya sgt kelakau + comey + matang ( padahal sme umur tu , NR ni rasa bler sebelah dier jadi mcm bdk2 pulak )..hahahahhaa

Masjid Kristal 
lalu je sb dr pekan kuala terengganu tu dh dekat la dgn masjid kristal tu
NR lau balik dr melaka -> U NR di kota bharu
lalu tau masjid kristal ni tapi pemandangan kul 3am apela sgt kan...xnmpk ape2 pun

KB mall ni nak cite jugak ke
xde ape2 best pun
just g beli brg kejap
barang ape????
barang baik punya tuk mase depan aku, punca rezeki NR di kampus ni....

Bilik aku
smpai2 je bilik terus cmpak bju +mandi
mengadap laptop menyiapkan keje ahad ni ade presentation tuk practikal aritu
ate nak jalan sgt keje semua terbengkalai....hahahahha



Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni