NR Sentap!!!!!!!


salam semua

terus terang aku mmg sgt SENTAP + SEDEY yang teramat sgt2
tahu x   dgn sape?
kenapa?

Xmau ckp sape tapi org tu aku rapat la jugak
Aku xtahu nak ckp ape lagi 
malam td aku nangis fikir bukan2 smpai bengkak mata..huhuhu

Katanya dier ade masalah & xde mood
( terus aku ttp hp )
mungkin ade masalah keje or keje2 partimenya kot
TAPI ape gunenya aku disampingnya!!!!!
kalau ade masalah xmau share, lau masalah aku nak tahu je..
mungkin aku je anggap dier ni penting dlm hidup aku TAPI dier anggap aku ni ape!!
 kawan sepermainan or kawan suka duka je

aaaaaaaaaaaaa aku sedey sgt sgt sgt sedey
xtahu nak luahkan kat sape
jadinya aku luahkan disini
aku sedey
( ni air mate dh jurai2 turun ....aaaaaaaaaaaaa xsuke perasan niiiii )

p/s: Rabu aku akan balik UMK...mgkn ni mase terbaik tuk kami berjauhan & selesaikan masalah dier
Adakah aku ni kejam tinggalkan dier mcm tu je????
Tapi dier xmau ckp ape masalahnya & ape guna lau aku duk melaka
Keje kat U dh menunggu !!!!
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa pening2 pale aku SAKIT + BINGGUNG!!!
 
 Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

2 comments:

~ceRRy beRRy~ said...

kamo x bersalah pn..
tp bg dia masa yek :)

nurulramizah said...

ok kak
huhuhu
sob2 sob stil rasa sentap!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni