Cuci Cuci Service


Salam semua warga blog
Memandangkan hari ini hari sabtu, makenya aku xde keje n kemalasan yang melampau untuk menyiapkan report Latihan Industri umi aku aku menyuruh aku buat keje 

umi: Besok lap cermin.berabuk...
aku: malasla
umi: munir n abg tulun nanti
aku: yela tu tulun ( mmg diorg xkan tulun aku pun td )
umi: jangan xbuat pulak...ade ANAK DARA kat umah ni 2 orang tapi cermin berabuk, malu je org tgk
aku: mmmmmmmmm ( xde nak buat )

Bangun pagi aku dgn penuh semangat kemas umah bebagai,aku ckp dgn adik2 

aku: nak tulun akak lap tingkap x?
adik2 aku: nak main PS2..kul 10 la

Akhirnya aku jugak yang buat sorang2 ( mmg tiap2 tahun aku buat sorang2 je)
Ni nak merungut tau!
Adik2 aku yg lain semua xmau cuci tingkap tau, setiap kali aku balik bercuti CONFRM umi suruh aku cuci tingkap..hati aku terbakar je setiap kali balik bercuti kne cuci tingkap...( anak derhaka tau )

 Tingkap dh dicuci tadi

Air yang digunakan adalah air paip n sevubit sabun cuci baju ya tuan2 n puan2

Nilah Hasilnya

ANAK DARA pemalas tuii...hitam tawel good murnink tu...astarfirullah Halazim nauzubillah rumah sape ni
Sepatutnya cuci sebelum raya, umah ni cuci di bulan raya..
nmpk sgt ANAK DARA umah ni pemalas kan..

 Korang tgk air dier....ni merupakan air yg pertama selepas aku cuci 1 bidai tingkap....KOTOR yang amat..lau aku simpan air ni cuci tingkap2 yg lain cnfrm jadi air kopi tau

Sila jangan jadi pemalas ye mcm aku n adik aku ni....kami berdua mmg malas pun bab2 kemas umah ni...ADIK aku tu dier rajin g KEJE je....huhuhuhu



 Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

3 comments:

jeBateja said...

Uikkk...den aklau basuh tingkap kaca berbilah mcm tu...musti kena pakai sarung stokin kat tangan....takut LUKA bila membasuhnya....

Wehhh...semalam ( 25hb Sept ) den basuh keta kat GAB....ahakz...gambo2 usha BLOG arrrr....ahakz

nurulramizah said...

owhhhhhhh bertambah2 rejeki bie den tuuuu..

jeBateja said...

ahakz...alhamdullilah...tahun depan jamuan raya suruh dia jemput den taw....taw...taw...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni