Concorde Inn KLIA


Salam
Khamis lepas org2 office berbuka puasa di hotel , ate bos belanje la kan..Kul 6 grk g hotel dr office pastu kul 10.30 bru smpai uamh..lame sey makan...ate tumpang kete org kne tgu drive habis makanla kan..hahahah

Antara makanan yg menjadi pilihanku

Round pertama

Air Soya, kurma, buah tembikai susu + Nenas, Kek coklat ( sgt sedap), satay & ayam pangang

Komen aku:
Nampk x nenas tu, ade sbb aku makan nenas tu..hahhaha 
makanan 1st round ni buley tahan la


Round ke 2

Murtabak, pepedom, bubur lambuk

Komen aku:
Mengarut je makanan aku amik ni
bubur tu kurang umphhh cikit, murtabak lagi la xrasa ayam langsung hahahah

Round ketiga

Sup Gear Box, Kerang bakar & sedikit Satay

Komen aku:
Pas je aku makan sup Gear Box tu aku terus lari g toilet
wekkkkkkkkkkkk muntahh..gilerla,  berjurai2 airmate aku keluar..
habis makanan yg aku makan tu
habis nak buat cmner, sebelah aku irg makan kambing panggang la tu la ni
aku mmg alergic daging tau ( kecuali ayam )..mgkn sb bau n hirup sup gearbox tu
sedey aku, balik je umah pas cuci baju terus aku tido xsedarkan diri smpai la kul 8...sahur jgn ckp la semua terlepas...
ari jumaat tu jugak aku balik melaka

Masa aku makan ni, aku xterfikir pun nak cr nasi...sbnya menu dier mcm kureng cikit..huhuhu

Pic candid sepanjang berasa di luar dewan makan sebelum + selepas berbuka puasa 


Ape2 pun tq kat bos n semua org office belanje makan + smbutan Jamuan perpisahan kami
Aku last prctikal 8hb ni...huhuhu i can't wait nak habis LI ni
huhuhu

ok
next entry
ape aku buat sepanjang cuti nuzul al-quran + merdeka
 
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni