Xde keje kite cr kejean....


salam semua warga blogger yg setia

Location: Bus Stop Apartment Perdana seksyen 13
Time: 8.30am
Tujuan : Nak menghilangkan rasa busan menunggu bus rapid menuju ke office










Selain posing menangkap gambar..inila antara gelagat kami


kak ana: Memandangkan hari jumaat dier pun ketipla kukunya sambil memegang duit tmbg bus di mulutnya..
aduhhhhh kak ana ni pose ye sebenarnya..hahhahaa

aku: pagi2 ni mesej bie meminta kebenaran xmau balik minggu ni but minggu depan  aku cnfrm balik kerana cuti panjang sempena nuzul al-quran & hari merdeka SERTA
memintak kebenaran tuk shoping bersama2 dgn rakan2ku di kompleks Plaza Shah Alam n Uptown Danau Kota..Resultnya bie kasiiiiii g ..huhuhu lebiu bie..muuaaahhhhh

asma: dier pun bru pas potong kukunya yg panjang..aku suruh posing skli lagi dier ckp xmau la...asma nak posing ayu....ape lagi aku pun layan je la karenah kawan aku ni

Tunggu punya tunggu jam pun dh kul 9.15am, lame tau kiteorg tgu.Akhirnya kami berkeputusan untuk menaiki teksi smpai office dgn harga rm5/3org= rm1.60 sorang..huhuhuu

ok la 
next entry


 
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

3 comments:

jeBateja said...

Orang tua-tua kata....kuku jgn potong sepah2...org leh buat ilmu hitam...apa lagik pompuan....jaga2 sket...ahakz..

nurulramizah said...

owhhhhhh
ok2 kata2 bijan itu akan ku smpaikan kepada kawan2 miza tu
tq

jeBateja said...

ishhh...tak yah arrr....itu org tua2 kata...mana taw betui or tidak nya lagik.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni