Tanjung Harapan


salam bermulanya alkisah
ptg jumaat 13 ogos 2010 kul 10am

bie: balik tau minggu ni..rinduuu ( 3 week xjumpe ma )
aku: ok bie..jap2 nak call kaunter book tiket

2pm
aku: bie, xbalik la..xlarat pale sakit..stress...sabtu pagi balik k..xlarat ni
bie: hah? ahad dh balik, sabtu bukak pose dgn family bu..dgn bie nak bukak pose sme2 biler? ( majuk la tu )
aku: minggu depan bu balik ok sayang
bie: ahad ni bie hantr bu balik shah alam buley..smbil2 tu kite buka same2
aku: bie,xmau la...bla bla bla aku membebel
bie: k e e e ( majuk )

kul 5
bie: Bie dh gerak amik bu kat shah alam,nak jumpe bie jugak arini!
aku: hah bie!?????
terus call n bincang

kesimpulannya ari jumaat tersebut berlaku secara tidak sengaja..Gara2 bie nak bukak pose same2 aku dier sngup dtg shah alam jemput den...huhuhu terharuu tu
Cian bie, shah alam dh la jem mcm siput kul 7.15pm bru la dier terpacak kat depan apartment aku..keadaan time tu hujan selebat2nya...
smpai2 je aku bawak bie g Klang mulanya nak makan nasi lemak je...then kedai tu tutup apelagi terus menuju ke Tanjung Harapan la  ( selamat aku egat jalan kerana kazo penah bwh aku  denun )...around kul 8 bru smpai...sempatla berbuka karipap aku beli be4 naik kete aritu
bie ini if korang nak tahu ade janji nak belanje aku makan ikan bakar sempena Belanda menang piala dunia aritu n bezday girl..hahaha 
i likeeeee


Menu makan
 siakap 3 rasa, kailan goreng tiram, sotong goreng tepung, telur dadar n air buahan2 
semuanya 2 org makan rm 61....

Lepas je makan balik terus melaka
then aku sahur 1st time bersame2 dgn family aku sejak aku prctikl ni

ok la
tq bie
love u so mucchhhhhhhh


 
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni