Sold Out!


salam
kejadian berlaku ari ahad ( 15 ogos 2010  kul 10am )

bie: tiket dh sold out
aku : cmner nak balik bie
bie: bie hntr nak
aku : hntr lagi bie...aduhhhhh xmau
bie: la xjauh pun bie
aku : jap2 nak call kauter ktm sat

time tersebut aku tgh tulun umi buat kuih lidah buaya tuk customernya nak ari isnin 10 balang =5kg

aku: tiket habis umi, cmner nak balik, iz ( bie ) nak hntr...aritula amik miza ni nak hntr pulak..mak oit xmau la byk dh habis duit aritu
umi: biarla iz nak hnt
aku: xmau la segan...dh la makan aritu dier byr ma..tol xmau duit...bla bla bla aku membebel
umi: ikut ko la

time ni kat tgn duk pegang hp nak call KTM Tampin tp xdapek2...hampeh tui
bie: cmner
aku : ktm xley call line buzy bie
bie : bie hntr k tp pas buka...nak repair kete jap
aku : dh la xmau balik...xde mood terus
bie: xpe ke
aku : ok kot...xpe2 nanti bu settle sendiri hal office
bie: ok, nak jumpe la pasni..bukak same2 ok bie
aku : bukak same2 lagi bie? aduhhh jap2 nak ckp umi sat
( time ni dlm fikiran aku, duit bie ni..aku tgk dier dok jimat cermat tp dgn aku laju je duitnya keluar...so if korang di tempat aku, adalah korang akan rasa serba salah ? )

aku tulun umi buat kuih smpai kul 2...if korang nak tahu my mum menjual kuih secara kecilan2 time raya saje je nak dpt extra money tuk raya...KUIH LIDAH BUAYA...adakah korang tahu kuih tersebut? akan ku update story tersbut nanti

kul 3 bie call
bie: kite jumpe k rinduu ni..nak buka pose same2 lagi
aku: ok bie tp nak g keluargaku nak servey baju raya je
bie : ok

aku terus g kat umi ckp nak keluar dgn bie bukak pose ni.Then umi ckp ok aku pun kemas2 dpur, pek2 kuih n kemas2 mane2 yg patut pastu borak2 dgn umi persiapan nak raya ni


Gmbr ni je dapek snap , gmbr makan xdapek coz time ni aku dh lapa tahap gaban...hahahhaa

pas makan balik umah then 
esoknya arini isnin aku aku xg keje
malam tu  secara rasminya bie hntr aku pulang ke shah alam 
kerana masalah tiket habis...

if korang  nak tahu
tiket dr shah alam ke melaka until raya ni sold out
aku terpingar2 n bingung la sekarang ni 
cmner aku mahu pulang ke melaka minggu ni
jadinya aku berkeputusan untuk menaiki komuter ke melaka
bie ckp, naik komuter kne g KLcentre then tukar train naik terus g seremban...aku xpedulik semua tu janji tu janji aku balik melaka
aku xmau dh bie amik n hantar ku pulang ke shah alam
byk pakai duit tu tahu la bukan duit aku tp  faham2 je la ( xkose aku nak explain )hahahha

p/s: memang payah hidup perantau ni..inilah salah satu dugaan yg harus aku hadapi

ape2 pun 
i love my design
love u biee cukkkkkkkkk

 
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

2 comments:

Anonymous said...

jom blk sama ngn bby naik train smapi semban :P

Pn.Miza Ramli said...

jom
tapi miza nak gerak jumaat or sabtu
baby selalu balik time bler?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni