Tabung Amal Gaza bersama Akaido


salam u all
Ni merupakan hamper aku n bie menang dalam acara sukaneka kerusi beracun di seremban sabtu lalu
Nak dijadikan cerita, aku n bie tgk je diorg main pastu
aku lak ngntuk n busan

aku: bie jom main sukaneka
bie: xckp orgla bie, kne ramai2
aku: kite main je yg memerlukan pemain 2 org je
bie: ok, jap lagi lau ade kita masuk k

Nak dijadikan cite, aku n bie mainla games kerusi beracun ni
bie menang kategori lelaki tempat pertama
aku lak menang kategori perempuan tempat ketiga
mmg seronok
pastu no kete bie menang lak cabutan bertuah..mmg bestla aritu

Aktiviti aritu adalah sempena nak kumpul dana tuk GAZA
aku tibe lewat so bie je la dpt derma

pic time kami
time ni tgh tgu name diumumkan tuk terima hadiah
hahahaha
very naughty
miaaahhhhhhhhhh

ok next entry
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni