Sakit pale vs my lappy



selamat tengahari semua
salam semua

Sejak aku mula practikal ni..if korang nak tahu ari2 aku telan ubat active fast sbbnya aku mengalami sakit pale yg teruk..
aku nak g chck dok la katekan...mmg cnfrm la aku ni kne MAGRIN
huhuhu udah berpenyakit aku ni...

Aku kne sakit ni sb aku tgk laptop lame2..ate aku kne design2 so kne menadap je la laptop aku ni..
pagi2 ni aku terus turunkan resolution cahaya laptop aku kepada yg paling rendah..mmg gelap cikitla laptop aku ni...huhuhuhuhaahu

PAKAILA CERMIN MATA
aku mmg pakai ma tp xjadi jugak...still sakit pale

apela nasib aku ni
asyik sakit pale je
korang ade petua2 tuk hilangkan rasa sakit pale ni x?

ok next entry
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

2 comments:

Nazifa said...

org yg keje ngadap lptop lelame mst spec dia besar2 kan kan ;)

Pn.Miza Ramli said...

xdela dear
biase2 je miza pakai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni