Nasi Ambeng????


salam semua warga blogger yg setia 
Ari Sabtu lepas aku pulang ke Melaka amik bus cepat ekpress pukul 9.15am
aku lak dh terpacak di stesen 17 shah alam kul 8.15am
so aku pun amik keputusan nak ronda2 stesen tu
aku pun ternampakla pasar tani shah alam 

Jalan2 punya jalan
aku ternampk la sepert gmbr di atas
mula2 terkejut jugak tgk lauk2 nya n price dier
aku ni org JAWA penahla jugak makan nasi ambang ni
yg PELIKnya
aku nmpk org jual cmni
lau ikut hati aku mmg nak beli n makan pastu tgk byk sey n aku nmpk mee grg ( xmakan mee grg )
terus aku batalkan niat kerana byk tau xterhabis nanti
TAPI
minggu ni nak balik melaka so aku nak belila hajatnya..hahaha
kne standby extra rm5 tu

hahahah
ok next entry
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

1 comment:

Anonymous said...

nasi ambeng ni klu kene gaya sedap sbnya nyer dulu bby dok jb lama jgk so dh baiasa2 mknnn mcm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni