Kerja oh kerjala

hello semua
asslamualaikum
huhuhu
lame udah ku xupdate blog ni

KENAPA AKU XUPDATE BLOG

1. Korangkan tahu aku dh mula berkerja 6am smpai 2pm
balik2 je aku tulun umi masak, mandi,solat, lipat baju, makan then tido smpai kul 6

2. malam pulak,aku ciapkan report SIEP hjg bulan ni nak submit kat my lecture..kne fokus
so kdg2 line xok,xley nak bukak blog..aku on je YM 
tu pun kdg2 aku mals nak bukak laptop sbnya kul 10.30pm aku nak lepak atas katil menunggu mata ni lelap

3. Lau bukak blog pun, nak tulis ape kan..so balik xpyh bukak...hahahahah

spti yg dijanjikan aku nak cite la cikit
pasai keje aku ni
aku keje 2 month ni
kne buat moisture
maksudnya
kne tumbuk bis setiap 1 jam dr oven
then catat suhu dier
lau xok kne call then kasi tahu org production
pastu tu aku kne ukur bis, rasa bis timbang bis
tu la keje aku smpai 2 month ni
aku hppy buat keje ni
xdela susah sgt
org2 kat tempat keje
ok je biasela jumpe makcik2, org nepal n org indon
n mcm2 ragam org


ni scan aku...

gmbr aku pkai bju keje ke?
xsmpt nak snap le...
later ai snap ye laling semua

ok la
next entry
bru2 ni aku ikut bie g konvoi kat sepang
dpt tgk org lumbe kete kat FI
so nak sharing dgn korang la
nantikan ye

Sila Tinggalkan Koman Anda

2 comments:

jeBateja said...

Lorrr...hang keja kilang JULIE ghupernya....orang kampung nenek den pun ado kojo kek sanun...selalu bawak balik biskut tin....eh...Hang taw erk...Felda Hutan Percha? Kampung nenda den lah tu...ahakz...Tarikh hang masuk keja...memang KERAMAT oooo...13 May....ahakz

Pn.Miza Ramli said...

perli nmpk...
tarikh keramat apenya

kat sane org nepal amik no scan
nak beli no magnum

sengal tui
hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni