Cuti Part II : Jongker Walk


salam
ok kali ni nak cite pasal cuti aku
Hari Ketiga aku di kg
 bie pun cuti

kul 3pm bie msj
bie: nak itot x?
aku: g mane cuk
bie: nak beli spare part kete, mlm krg nak repair kete
aku: nak nak tp nak mkn laksa
bie: laksa? bucukkk
aku: hehehe..bu ciap ni


pas beli je brg2 bie n mkn laksa
around 5 lebey
bie: busanla
aku: nape
bie: nak g JONGKER WALK x?
aku: nape xckp awal2, pkai tshirt je ni...
bie: nape, ok la ni
aku: dh bukak ke
bie: kite g tgk la

perasaan aku time tu sgtla happy
kerana dpt g JONGKER WALK
sampai2 je
dh bukak JONGKER WALK
huhuhu
aku pun ape lagi
sengeh je dgn bie
bie: suke la tu dpt g JONGKER WALK
aku: mestila slmat ade bwk duit tau, lau xhabisla duit bie
bie: jgn mintak beli baju dh ye sayang
aku: tgkla cmner

so kiteorg pun dating la di JONGKER WALK tu

ok pic time

time mkn laksa tu..bie mkn nasi grg ayam


pintu gerbang Jongker Walk

pintu Gerbang yg kedua



Antara yang menarik di Jongker Walk






Yang menarik di Jongker Walk
 Ada hotel tu..menurut org konsep hotel ni 
ala2 baba n nyonya

raya tahun ni, aku terfikir nak pakai kebaya nyonya
so aku pun servey la harga dier
baju ni je harga rm 160 xtermasuk kain tau
perh very mahal
aku masih memikirkan baget slpas melihat harga dier

Chongsam ni harga dier rm 99 hinggit
aku: bie t bersanding ( persalinan ) nak pkai bju cmni leh x
bie: lau yg labuh punye ok je, lau pendek xbuley k
aku: ok, tp sexy tau
peniaga: yg xterbelah pun ade dik, tp bru je habis hrge dier rm150
aku: hehehe ade ek., xpenah tgk pun
peniaga: ade just xterkenal sgt
aku: oooooo


pas je g JONGKER WALK
dh nak magrib time tu
bie: nak g beli baju la
aku: baju bu bagi dulu mane
bie: ade, tp nak beli baju lagi
aku: katne
bie : Jaya Jusco ok x
aku: ok

so aku pun teman la g beli baju
bie aku ni mmg jarang beli baju
so 2 jam aku duk dlm JJ tu
pilih baju dier je



tempat kiteorg shopping baju..bru je bukak JJ ni di Melaka

hasilnya bie beli baju ni selepas 2 jam memilih
1 pasang je

aku hpy sgt aritu 
coz dpt jalan2 tempat menarik di negeri aku sendiri
komen aku 
ok la g JONGKER WALK
byk brg pompuan kat citu
beg2 pun murah2 
tp kat citu korang kne pndai2 la lau nak snap pic
harga pun murah2 la jugak sme je mcm Uptown, Petaling street n so on
so lau korang nak dtg melaka
g la JONGKER WALK

ok next entry
aku akan update
aktiviti aku dgn abi bersama KELAB AKAIDO


Sila Tinggalkan Koman Anda

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni