Cuti Part 1


salam
ok entry kali ni 
bercerita tentang apa yang aku buat semasa
aku pulang ke kg selama seminggu di kg ( 26 mac-2 april )

Hari pertama sampai umah aku duk je umah rehat2kan badan
lappy mmg xnmpk dh
xegat letak kat mane

Hari kedua hari sabtu
bie: Nak itot g tgk wayang x?
aku: cite ape?
bie: Evolusi KL Drift 2
aku: ok

then aku pun ciap2 la
pkai pun simple je
bie bwk g mkn asam pedas
aku: kite tgk dgn sape lagi sayang?
bie: 14 orang budak gadek ( kg bie la tu )
aku: ha?!! terkejut
bie: nape sayang
aku: sape
bie: dier pun ckp la sape2 kwn2 dier yg aku kenal
tibe2 aku jd segan
kerana aku pkai tshirt yg sgt simple ..huhuhu


Antara pelakon yang manjayakan filem ni
 
antara aksi dlm cite ni
dlm cite ni aaron aziz buley ckp bahasa mandarin tau


scha heroin dlm cite ni

 samsul yusuf pengarah cite ni

then kiteorg tgk
mmg penuhla sebaris dlm wayang tu
dgn kwn2 bie
perempuan ade 2 org je
aku pun duk je diam2 sblh bie smpai habis cite
cite tu
ok la
not bad
thniah kat samsul kerana buat cite ni
aku tgk cite ni sb nak tgk Farid Kamil je..huhuhu


Dh habis tgk wayang
around 11lebih
bie: nak g mane2 x?
aku: mmmmm, JONGKER WALK
bie: ok, kite xpenah g kan
aku: aah....jom la

Kiteorg pun g la
tapi malangnya xdpt g
sb kedai dah ttp
aku sedey la jugak
tuk pengetahuan korang
aku xpenah pun g citu
duk je melaka tp xpenah pun g
huhuhu
sangat kecian aku ni

adakah aku dpt pergi ke JONGKER WALK?

ok next entry



Sila Tinggalkan Koman Anda

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni