Part Akhir Bercuti : Kelab Akaido



salam u all
kali ni nak smbung cite pasal ai bercuti mgu lepas
kalini cerita tuk part yg terakhir ye
kerana keesokan harinya 
aku akan berangkat ke kampus 
untuk menyiapkan kerja2

Hari Sabtu time tu
masa mule2 balik ( time tgk wayang )
bie dah ajak join konvoi Kelab Akaido
g shooting pic tuk Majalah Kete
so aku nak itot la kan
yg best bie belikan tshirt tuk ai pakai time hari tersebut

Menariknya
ade byk kete time tu
byk kete so ade byk org la kan
around 20 biji kete jenama PRODUA yg ade

so pic time

Byknya kete...lelong2 sape mau
hehehehe

 Antara ahli2 Kelab Akaido yg hadir


Time bie berposing with Myvi


Pic bersama Kaum Hawa pulak
Posing depan kete bie

Pic kami berdua pulak

ni la bju yg bie belikan
cermin mate sdn bhd la ye


Bie join this Kelab since last years
tu pun kawan office dier ajak
aku suke g jalan2 konvo2 ni
dulu time prctikal ( 2009 ) 
Kelab n wat konvo p PD ade autoshow
wlpun dh g byk kali kat PD tu
tp time tu cm best je sb g ramai2...

Cuti kali ni
aku byk g jalan2 dgn bie
ate semua org kat rumah buzy dgn keje n g sekolah
aku lak sorang2 je kat umah
aku pun g la jejalan dgn bie

Happy balik kg ( selalunya lau balik kg mmgla happy kan )
buah rambutan dh tumbuh bunganya
so mungkin aku balik bulan Mei t
dptlah aku makan byk2 rambutan
kalini dapat makan mangga je

ok 
next entry
aku akan cite perihal Practikal aku pula yer
stay tune




Sila Tinggalkan Koman Anda

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni