Coret-coret semasa Kursus PRS di Machang


baru sampi di institusi perladangan machang...bru turun bus tu


 
 sampai-sampai je dah dapat group...group ni mmg sgt SENGAL n GILER2..
hpy duk dlm group ni

 
 si HADI sedang buat roket tuk aktiviti 1..dier ni suke panggil aku KAK LONG...
cish egat aku ni akak dier ke?...xkisahla...


 
 ni hasilnya..org laki retila buat sb benda alah ni yg depa main time kecik2..
aku xreti buat bentuk ni...lau bab masak nsyaALLAH aku retila buat...hahahaha



  
 pastu tibe2 fasi ckp nak org pompuan pulak yg baling..aku duk diam je...tibe2 si HADI suruh aku pulak baling...aku pun baling je la...walapun xreti nak baling cmner..
tula ekspresi muke aku time baling...sgt HAPPY nya si miza ni

hari kedua
 
 budak-budak dlm bilik time kat sane...
 
aku n khair...ahli group aku jugak...
nmpk tembam pulak pkai bju ni...tp still CANTIK...tu yg penting..kekeke

 
 salah satu aktiviti time tu...SERIUSLY susah nak dptkan bentuk ni..
bape kali ahli group aku mintk petunjuk...alhamdulillah berjaya jugak
 
posing sat ...ehhh xjadi pulak

 
 ni baru CANTIK

time aku posing pulak..kekekke
 
 senyum itu MENAWAN...menawan ke?
 
 
tembanya aku ni....kene diet ni !!!


ade je muka si HADI ni tau...

SO aku nak ulasla cikit sepanjang aktiviti berlangsung..HONESTY aku ENJOY g sane, HAPPY. Dapatlah relekskan diri. wlpun 1 JER aktiviti outdoor yg berlangsung...

aku xsempat nak snap gmbr pemandangan kat sne sn pemandangan dier KURENG cntik namun NYAMAN..hehehe

AHli2 PRS ok jer bg aku, aku terpilih jd EXCO PENERBITAN DAN FOTOGRAFI...aku suke sgt...so tugas aku tuk kelab adalah MEMBINA BLOG bersama2 dgn khai dan MENYIAPKAN RISALAH tuk memperkenalkan PRS kepada student UMK--> pn mastura ckp PRS ni stdent UMK xkenal...yeke pn mastura ni...aku XPERCAYA pun
Doakan aku mampu melakukannya..

ok aku nak buat keje...so next entry yer...nantikan post aku yg lain...
ASSALAMUALAIKUM

sila tinggalkan KOMEN anda!













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni