Ape Kes Aku Pulak ARINI!!!!!

Assalamualaikum
Bertemu Kembali


Aku xtahu nak tulis ape sebenarnya..tp aku nak tulis jugak
aku bru je habis class PROJEK PENYELIDIKAN...sebenarnya aku rasa BERSALAH kat penyelia aku..SEBABNYA aku xbuat homework yg dier srh aku buat....ALASAN aku
AKU:  saya busy la cik n saya xfaham ape yg interview dgn org tu
PENYELIA: hehehe...saya pun ade masalah mcm awak jugak dulu  tp dun wory nanti saya guide awak
 
see korang tgk BAIK kan penyelia aku ni....tu yg aku rasa bersalah yang amat tu kat dier.....pastu aku SEDEY gak SBNYA aku xamik berat sgt kat subjek ni sem ni....aku sendiri xtahu kenapa....harap pas aku luahkan ni, aku akan SEDAR dan buat keje dier nak tu....dun wory cik saya akan cr info yg cik nak be4 next meeting kite yer!!!!!!!! 

Ade 1 lagi projek aku xsettle lagi....PROJEK LAMAN WEB syrikat.... aku buat website tuk HOTEL SRI SEROJA INN kat wakaf che yeh kelantan...yg ni lagi best...dh sign AGREEMENT tp aku xbuat keje lagi pasal keje syrikt ni..but MALAM td..pengurus tu MESEJ aku pukul 12.34mlm....
 Pengurus: salam nurul, cmaner dgn website hotel saya?
AKU: ???????

gile ke bincang hal bisnec tgh2 mlm dgn aku....so aku pun berfikiran POSITIF...keesokan paginya tepat jam 8.30am aku pun reply la mesaj dier dgn baik n menerangkan keadaan aku...BUT dier xreply pun msj aku.....hehehehe

KESIMPULANNYA....aku rasa sgt letih cikit dgn keje2 aku kne beres kan..BUT AKU HAPPY tuk menyelesaikan keje2 tersebut....aku bukan nak MERUNGUT but nak menyatakan KEMALASAN aku untuk memulakan KERJA2 yang telah diberikan.....NSYALLAH aku akan selesaikan dgn BAIK dan SEMPURNA

Sila Tinggalkan Komen Anda....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni