P kursus pulak

Bismilahirohmanirohim
salam semua
Assalamualaikum
Aku bersiaran langsung di tempat keje ( part time job ). so aku busan selepas melakukan kerja-kerjaa yang sepatutnya aku lakukan.hehehe..ok aku cite cikit pasal tempat keje aku  ni...sebenarnya aku kerje ni pun sb nak tulun my family..kami 1 family merancang nak beli kete baru ( kete biase2 je..bukan kete mewah2 yer )..
sambil2 aku duk bilik lau xde class aku pun decide nak cr side income..be4 ni aku buat bisnes printing dan topup...skrg jual jugak..customer tetap cr tu lau aku xbuat lagi...hehehe

Seperti sebelum2 ni aku nak cr keje tp my mum n abi xkasi pulak, takut xdapat tumpukan pada study, bla bla bla ( mcm2 alasan ).. tp kalini aku DEGIL nak jugak keje....( ikut hati sgt )
So far keje aku, xdela susah pun...replace mane2 barang yg dah habis, layan pelanggan n kira akaun bile dah tamat keje....smbil2 aku keje aku buley on9...hehehe..bestkan tempat keje aku ni...walapun dapat gaji cikit...aku xkisahla sgt..asalkan ade duit hujung bulan ( xde la sesak sgt mcm sem2 lepas terutamanya pas hujung2 sem )

Hari ini aku akan p kursus di Machang, Kelantan...kursus PRS....aku pun xtahu ape aktiviti dier coz xdpt pamplet dier....aku join pun mengisi masa terluang di hujung minggu di tempt2 lain..minggu ni aku agak stres cikit dengan keputsan MUET yang kurang memuaskan aku ( aku dapat band 2 je)..xtahu kemana arah laman web yang aku kene buat ni.. fening2...so aku nak g jalan2 mkn angin kasi aku lupe kejap kisah aku n MUET tu....
Okla, nanti dah balik sabtu ni..NsyaALLAH aku akan upload gmbr2 cun sepanjang aku kat sane....stay tune
next entry
jgn noti2 yer.......

Sila Tinggalkan Komen Anda





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni