Presentation Laman Web

Bismilahirohmanirohim
bertemu kita kembali di blog MISSnurulRAMIZAH
pada kali ni
tidak banyak akan ditulis oleh
jejemari kasar ku ini

pagi td tido kul 4am
kul 8 sedar bgn g class
kul 10 start present
group aku ade presentation Laman Web
presentation percubaan sblm XAD 18hb nanti

So far sepanjang presentation
berjalan dgn baik
ade komen yg baik n kurang baik dr 
group2 yg lain
yg baik diterima
dan yg kurang ok tu...diabaikanlah

aku: din aku rasa xpuas hati pulak,kat bhgn yg aku buat
din : ok la miza...aku puas hati dah dgn laman web kita ni
aku : pas exam aku nak ubah mane yg bahagian aku..buley x

din : ok..nanti kita buat sama-sama


itu lah serba sedikit perbualan ku dgn group leader
so aku akan ubah pas bhgn aku
mcm banner,galleri n so on 
pas aku habis exam
that's means
10hb dah start buat keje mane yg patut


aku akan start exam mgu depan...wish me luck yer

ok la enjoy dengan gelagat aku
time presentation pagi td
p/s : aku pkai bju koporat class..so lau rasa xlawa..korang kate je lawa je...nmpk best..later bru ote...money xcukup skrg....





time ku mula beraksi
 
Ahli group aku 5 org..3 laki 2 pompuan.. 1 pompaun lagi dier kat komputer..handle slide...

 
 aku berceloteh lagi..di bahagian aku buat






 software-software yg kami gunakan adalah........tu antara ayat aku ckp

ok
sekian dari ku
terlepas dah satu projek
sok pagi2 be4 kul 5 kne hantar
tesis aku pulak..
huh fening aku nak buat ni..
aku ttp cool, relekz.....ye ke aku ni....
Assalamualaikum.....

Sila Tinggalkan Komen Anda
dari : MISSnurulRAMIZAH 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni