BismilahirohmanNirohim
Assalamualaikumsemua....

aku : bie, kenapa suke kat saya?
bie: sb dier besttttt..kekkekeke
aku : kenapa awak sayang saya?
bie : sb dier best...wawawa
aku : kenapa awak cinta saya ?
bie: sb hati dah terpaut pd kelembutan, kesucian dr hati ke hati..hehehe... ( aku suke ayat ni )


Tu la serba sedikit
mesej-mesej aku dgn bie
petang td
aku xtahu kenapa aku tanya kat bie
n
past kat dalam ni
mungkin aku rasakan
ayat yg last sekali tu
membuatkan aku terharu...hehehhee

xtahu nak tulis ape..
ok
aku nak away buat keje
sbnrnya
aku xtahu nak tulis ape hari ni
ok da
semua....
ape2 pun aku mmg sayang kat bie aku ni..
name manje dier bucuk tau....aku je yg berhak panggil dier bucuk....

3 comments:

kasihkuamiera said...

cintailah cinta

nurulramizah said...

hehehe..baby pula bagaimana..percintaan awak?

kasihkuamiera said...

sunyi sepi sajew

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni