Lesen kete dgn moto atau Lesen kete je...

 Sem depan nsyaALLAH aku nak
amik lesen kete
tp ade masalah pulak
masalahnya berbunyi begini....

aku: bie kat kelantan price lesen kete je rm9 tau..nape kat melaka murah je rm628 je
bie: mahalnya sayang kat kelantan...amik kat melaka je la 
aku: ok je..tp kne tgu cuti bru dpt amik gne duit bu.. tp kan bie
nak amik lesen moto sekali ke?
bie: ikut pada baget bu la
aku: tp kan bie, umi n member bu suruh amik skali sbnya t ape2 hal senang
bie: ba rasa elok bu amek skali, t senang ape2 hal
aku: mmmmm, xminat nak naik moto sebenarnya..tp bu minat kat kete je..hehehhehe
bie: cmner
aku: kat melaka bape lau amik dua2 sekali
bie: lebey kurang rm9 rat jugak
aku: t fikir....

SEE kan perbualan msj aku dgn bie
korang rasa cmner?????
aku bukan xmau amik lesen moto
masalhnya xsuke naik moto
sakit tau pinggang naik moto...mcm2 alasan la lgi
so aku nak tnye pendapa korang
cmner???
aku takut nanti bler dah amik
t menyesal lak xamik yg moto punye....

sile yer tinggalkan komen anda
selepas membaca thread ini..

p/s: konfius ai tau.......bie msj tadi..dgr2 baget 2010 STUDENT akan broadband FREE...tui ke....kite tggu n lihat yer....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni