Salam 1 Malaysia
bertemu kita lagi arini
disesi makan-makan
mmmmmm

aku : ifah, lapa la
ifah : jom la g beli makan
aku: ok, tp nak naik Pantai Timur ( supermarket ) nak g beli roti Butterscot...
ifah : ore nak g beli jugak
aku : beli makan katne
ifah: Kafe je la
aku : ok

Sedikit perbualan dengan roomate aku
smpai je kat kafe
aku pun order

aku : kak, nak makan KETIAU HONGKONG
pelayan kedai: ok 


sebenarnya aku teringin nak makan ketiaw ni dah lama
disebabkan masalah-masalah teknikal 
aku baru je dapat merasa arini
pehhhhh...sedap sey
xtipu tau..
sayur dah banyak...aku suke makan sayur

 

sumber diperolehi daripada En Google kita...tq ya

time tgh makan
aku tibe2 terfikir
cmaner la tukang masak ni masak
so aku pun
terfikir balik je MELAKA
aku nak belajar dengan UMI aku
hehehhehe
tp aku nak cr resepi dier dulu...

ok cau
selamat merasa KETIAW HONGKONG ni....
sedap aku kasi jamin...

  
Sila Tinggalkan Komen Anda
dari : MISSnurulRAMIZAH

2 comments:

kasihkuamiera said...

bbay suke mkn kueh tiam contonese gak..sedap2 ag2 kt jb sana ..peh best

nurulramizah said...

sedap ke..ok nak try la......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni