coret sat

kembali lagi...hehehe
kali ni aku dalam class jugak
kelas miss juliana subjek permodelan 3D
aku tgh buat modelling character ni
xtahu la nak buat ape
aku aku rasa nak buat character ala2
buah dadau gitu...

ni gambr di google only

td aku g chck doktor
aku sekarang kerap sakit kepale
aku ckp aku ni stress sgt
pastu dapt magrin
yg aku pelik
lau magrin kan pas mandi terus ok
tp aku ni
sakit xok2 pun
risau jugak
b dah bising dah suruh g chck kat hospital kerajaan
aku lak malas nak g chck kerajaan
sb nya kene menapak lagi pastu kene menunggu
aku ckp xsuke tggu org....

ok la caw...
nak buat keje..
t smbg lagi....
da

p/s: aku rasa punca aku sakit pale adalah keadaan panas kat cni..kelantan ni panas dier semacm tau...ntah la


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni