geram sangat??????!!!!


salam semua
arini aku beli tiket balik kg
dr wakaf baru ke gua musan ( 16 hb)
dan
dr gua musang ke tampin ( 18hb)
aku nak singgah umah mak angkat aku di gua musang
aku malas nak balik umah awal2
xtahu la kenapa
nak kate malas nak tulun my umi xjugak
ntah la....

yg jadi aku geram sgt
aku gaduh dgn bie..
bie pun 1
bukan suke2 or nak ngorat org lain
g gua musang tu
aku nak g lawat mak tau
eeeeee geramnya
tepon xmau angkat, lantak p la dgn bie..
angin tui aku arini dgn bie

ni la hubby yg aku geram sgt arini...tp miss dier sgt

with my mum

yg membuatkan aku lagi angin
my mum masuk duit belanje bulan ni
bukan seperti yg dibincangkan arini
eeeee sakitnya hati
duit habis yg my mum bg beli tiket je
wakaf bharu ke gua musang rm 12
gua musang ke tampin rm 37
semua dah rm 49
habis tu nak mkn ape
be4 balik ni

aduh
habis mikir dah aku ni
nak call mintk duit....( masalah 1 )
sakit pale lak
makin jadi2...( masalah ke 2)
keje bertimbun
xsurut2.... ( masalah ke 3 )
nak kate aku malas sem ni
xjugak.....

ok la away....dah xlarat dah ni
pale sakit sgt dah ni....
c u all again

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni