hari sabtu yg memenatkanku......

hari ini tangal 29 ogos 2009
adalah hari yang memenatkan ku
pagi tadi dah la bgn lambat ( mlm td aku magrin )
kul 8.40 barulh aku tiba di dalam class
selamatkan en jasni ( lecture ) xmarah

sekarang ni 3.50pm aku dalam class fotografi ( peberet class aku )
ngntoknya aku....dah menuap + mengeliat dah ni
en azlan ajar teknik-teknik fotografi
aku lak saparuh sedar dlm class...huhuhu
habis class mybe kul 6 kot
pastu g pasar cr air nak minum buka pose
tp xtahu lagi nak minum air apo???

mlm krg kul 9pm ade class permodelan 3D lak
aduh...poneknya aku
roomate aku sedap2 tido ( jumaat n sabtu di kelantan cuti )
tp aku ade class pulak...sabar je la

semoga aku g class mlm karang pas berbuka nanti..hehehehe
ok la nak fokus dlm class
penting ni tekik-teknik fotografi
aku kan nak jd fotografi yg berjaya pas habis belaja nanti ( aminnnn..semoga dimakbulkan )
cauuuuuu



p/s: xdpt nak upload gmbr sb aku dlm class....
nsyaALLAH next post aku selikan gmb2 aku ye....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni