Mengisi masa sengang

Salam semua
sorila sangat2 dh lame update blog
xde nak cite ape n xde idea serta buzy melayan keranah2 lecture tuk menyiapkan
projek final year ni..huhuhu
kate nak yg terbaik walapun bukan gempak mane pun..hahaahha

So didalam kesibukan projek, class + kerja part time
ade jugak mase cikit2 nak tgk cite ni..hahhahahaa

Komen NR:
Cite ni best, sedey n romantik
Cholo n Jodi ni...diorg pun mcm sweet je teringat pulak NR n bie..hahhahahha
ate dh duduk jauh2 lau tgk mane2 laki ensem confrm egat kat bie, sb bie kan ensem..hahhahhaha
Jalan cite dier pun best sedey
ending dier lagi sedey
bersyukur ape yg kite ade skrg, org yg menyayangi diri kita, mencintai kita n sanggup tunggu kita tuk kita capai matlamat dlm hidup..tibe2 teringat pengorbanan bie lak kat aku..hahahaha
aaaaaa dh melalut, sori semua

Jgn lupe tgk ok cite ni, penah main kat tv3 suatu ketika dahulu
skrg dh ade kat youtube
korang taip je Stairway to heaven ep1pt1 ( malay sub )
then korang tgk la smpai ep30

c u again
bye
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

2 comments:

jeBateja said...

ooo...minat citer cintan cintun erk....ahakz

nurulramizah said...

Bijan: dh kate org pompuan pastu ade perasan pulak
nak lagi baik tgh dilamun cinta sekarang
sudah tentula suke tgk cite2 mcm ni
ala mcm la hang xsuke tgk cite mcm ni
huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni