Masjid India


Salam berpuasa semua
Pas je aku berbuka di KFC jumaat tu
Aku g Masjid India di Jalan TAR
Kalini xg dgn kazo tapi dgn kawan kazoo di FARIZAM DAZTAN tu
mamat ni memang sengal tau...geram tau dh la xmau tgkap gmbr dgn aku....
membuli aku kemain tau aritu..letih aku melayannya...
katenya nak beli songkok, aku pulak nak mencari tudung aka shawal..last2 aku je yg bershoping sakan...dier?? beli jugak songkok nya...memang penat aku berjalan dgn dier..hahahaha ape2 pun best g situ....bju raya memang murah2, SHAWL mmg meletup2 cnteekk + murah .....

ok pic time....xbyk pic...coz xtahu nak snap ape
Ni salah satu shawl yg aku beli...colour Kuning cair harge rm8 je...ade 1 lagi shawl...shawl gedik aku panggil harge dier rm22 tapi xsempat nak snap sb lupe..hahahhaha

Yg ni aku berkenan tapi sangat mahal tau ( bagi aku la ) RM38 beli 2 helai rm50..
tudung dier ala2 selendang ct nurhaliza tapi ade permata2 besar cikit..aku ade test pakai mmg berat cikit la...huhuhu lau aku beli ni cnfrm kasut tinggi aku xdapeknya beli...jadi aku xbeli pun....tgk ramai kan org g kat keai pakcik ni..honestly pattern tudung ni yg terbaru tau..
Aroung 4 jam kami berjalan n berpusing..lepas dh shoping berbagai..duit pun nak nipis..aku ajak fariz balik...selamat la time tu dh gerimis...

Then otw balik SA..
fariz: Nak beli makanan sahur x
aku : nak la..lapo nanti 
fariz: makan char ketiaw mau
aku : ok je
see aku makan char ketiaw je + sahur pun.....
rasanya ok la
menurut fariz kedai ni berniaga xde lesen, sb berniaga di tepi jalan...dh byk kali kne saman 
TAPI berdegil nak berniaga...aku tgk ramai org dtg makan..ramai org means sedapla kan...hahahhahaha
Ape2 tq Fariz coz belanje gua makan...
hahahahhaa
jumpa lagi di lain waktu

 
 Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni