Berbuka puasa di KFC Tradisma SA


Salam semua
Selamat berpuasa & berbuka ya
Waktu kejadian: Hari Jumaat
Time : 6.30pm ( nak berbuka ni )
Matlamat : Berbuka Puasa di KFC 

Time Otw g tempat kejadian..senyum + lapar time ni
aku pulak time ni  sgt kepenatan kerana bru habis keje ma

Sampai je tempat kejedian terus cr tempat dulu...
TAPI nape muke aku mcm xpenat je
PERCAYAlah hakikatnya aku kepenatan + kelaparan time tu

Kak ika + Kak Ana membawa makanan tuk kami
Sebenarnya kak ika yg belanje kami semua makan..Kami semua ni aku, asma + kak ana kan prctikal
minggu ni last keje jadinya, kak ika belanje jamuan perpisahan la ni
Tq dear Kak ila yg gergeous

Menu aku berbuka
Nasi Ayam KFC+ Cheze Wedges + air milo ( tuk tmbh tenaga aku yg losttt aritu )

Be4 makan kite cuci tangan sebersih2nya ya
Smbil2 tu posing sat..hahahha...love this pic tau

Sesudah berbuka..tgk la pingan aku 
nasi xhabis, timun ( aku xmakan timun nanti keputihan tau ), ayamnya yg masin sedikit
xpe2 aku faham bulan pose mane ley rasa2 kan...asalkan aku kenyang dh cukup bg aku
alhamdulilah

Ni nak story cikit ape kes aku ttp muka ( ala2 pkai mask ni )
Keadaan di dalam ni sangat SEJUK dowwwwwwwww
mengigil2 aku...then aku batuk2
aku + kak ana batuk2 tau
asma ckp gini
Asma : eeee sek sek byk penyakit taun ni
aku : ape dier asma...kurang asam ko ni
sb tu la aku pkai tisu ttp mulut aku kerana time ni asma + kak ika xhabis lagi makan
kesian kat aku asma ckp aku ade penyakit taun...sob sob sob sedey

Last sekali 4 awek yang sudah kekenyangan selepas berbuka
hahahahhahaa...

Tq ye kak ika belanje kami makan..
next time jumpe lagi we all belanje u makan ye...

hahaha
ok next entry

 
 Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni