Berbuka bersama kelab Akaido


salam semua

Siakap 3 rasa, ikan cencaru bakar, sotong grg tepung, kupang masak pedas, kailan grg ikan masin, air buahan2 + kurma & nasi lomak

Selepas berbuka licin yoooo tp bukan aku makan ye, ramai2 ye ade 20 org rasanya ahli kelab akaido tu

Dh kenyang pas bie g solat..xtahu la nape aritu aku lapa sgt aku balun 3 bungkus nasi lemak..mgkin penat buat kuih kot...gerak pun lambat, bie nak ciapkan kete kul 6.30 bru grk...
bie lak makannya cikit, air 3 gelas..mak oit bie dahaganya die..
ni makan kat mane ntah aku lupe tp nak dekat dgn umbaila, majlis ni dianjurkan oleh kelab Akaido, bie ajak aku temannya byr rm20/person jadinya bie byr rm40/2person..hahahhah tq sayang

Pic be4 berbuka..inner sengetnya...gabungan wrna iner + shawl yg kureng menyegat...xpe2 asalkan aku ttp aurat..bju tu bju akaido bie yg belikan suatu ketika dahulu...aku je semangat pkai bju akaido tu, bie xpkai pun...majukla kejap pas makan dh ok semula..hahahahhaha

glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni