Speaking Muet

salam semua
td dah lepas 1 exam
xad

komen aku
okla sem ni aku xkelam kabut sgt
mcm2 sem2 lalu
mgkin belajar dr pengalaman
buat keje awal2

PP1
lecture aku xbyk komen sgt
kerana dok jumpe lecture selalu
dier pun dh tahu ape aku nak ckp
hahahaha

Website
yg ni aku xsure la ape aku nak tulis
aku rasa my lecture pnggil aku prsent sb 
web aku kurang menarik kot
tapi penilai ( dr luar )
ade puji cikit
" saya suke konsep awak wlpun simple n gmbr tu kasi snap semula buley"
aku ckp I will try my best

so aku xrasa aku xdpt markah yg baik
tuk subjek ni
aku berserah je la
aku akan betulkan mane2 yg dier komen
sbnya sok nak g jumpe 
pengurus hotel tersebut

esok my last paper
speaking muet
wish me luck ye

sok nak g
*wakaf che yeh
*kb permai-
* wakaf bharu-> mau amik tiket, 5hb aku pulang ke melaka


p/s: later aku update gmbr sepanjang xad ye

wish me luck in speaking
da
next entry
Sila Tinggalkan Koman Anda

2 comments:

saufiahmad said...

all the best....awalnye balek umah miahahhaa jeles..wah x jmper lagi yerk kiter lepas neh..all the best

nurulramizah said...

tq saufi...jgn jeles2 ye...akak balik kerana sudah habis kej2 di umk ni..huhuhu...aah sem depan akak prctikal..mgkin pas raya akak dtg umk kejap..nak ciapkan thesis...sem 8 akak ade lagi...last sem la...wish saufi gud luck to all ur exam..semoga dpt capai matlamat dpt anugerah dekan.....miiiiaaaahhhhhhhhhhhhhh take care ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni