FINAS

hai aku dah pulang
kalini nak cite pasal lawatan yg aku g baru2 ni
nak komen pasal lawatan aku ni cikit
bg aku lawatan kalini
agak HAMBAR cikit
sb banyak tempat yg septutnya kene g
di BATALKAN saat terakhir

ok cite pasal g FINAS
ok la g sane
happy n teruje
byk ilmu yg aku perolehi di sana
yg bestnya dapat jumpe artis


ENJOY!!!!!!



pintu utama FINAS


 bersama pelakun Azizan ( Raja Lawak musim 1 )

 

salah satu pentas tuk rancangan terbaru mereka


Di halaman FINAS

 
 Di Halaman Finas jugak.... aku suke gmbr ni

Pas habis je lepak kat FINAS
sepatutnya kiteorg semua kne g ASTRO
tp xjadi g sb dibatalkan last minit.....sedey tui
so staf yang mengiringi kami pun bawak kami semua
g Times Square
tgk wayang 3D G-Force......
harge tiket RM16 hinggt tau...mahal sey

 

 
 Ni bus UMK yg bawak kami ke KL

 
Plaza Low Yat ni dekat dekat Times Square
aku pun ajak la member2 teman aku shopping barang lappy...hehhehehhe
 
see...aku shopping barang lappy...aku beli colling n mouse...murah je.
xsampai RM20 aku shopping...hehhehe

p/s: next entry aku upload gmbr g MMU Cyberjaya dan ASWARA ok....



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni