Mencukit bakat diri NR







Salam semua
dh tgk kan pic kat atas
bakat terpedam NR dan mungkin akan jadi hobi pada masa akan datang
Mula2nya kawan NR yg buat then tgk pastu terasa nak buat
Tq kepada hascirah n mazlena depa ni la ajar kami...hahhaha

Nmpk mcm xkemas sgt sb bru belajar 
baju ni adalah baju pemberian my umi..
mesti umi jeles tgk bju dier dh cantek..jgn mintak balik sudah la
hahhahahaha

Adakah ianya nampak sangat ekslusif kan???
Nr terasa pakai baju ala2 dr butik pulak
Butik alamari baju umi la ni..hahhahha
Sangat seronok menjahit manik ni
if korang nak miza jahitkan buleh je
kawan NR ckp leh tahanla upah jahit manik ni..huhuhuhu

see NR pakai nmpk sgt ekslusif

ok 
bye2
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

4 comments:

jeBateja said...

Uikkk...ko...mmg aku tak sangka...ko pandai buat ni...kawan aku ada buat jugak...mmg leh tahan upah nya....berbaloi laa....susah oooo....kalau ko rajin tgk kawan aku nama rozza kat FB

nurulramizah said...

mmg xsangka jugak,tu org ckp bakat
selamat ade cekgu mengajaunyer
tu la lau pndai wat ley dijadikan sebagai keje part time
mmg layan tau buat ni, holang streees

LaDy ^ TiNa said...

good try NR....kalau ada bakat apa salah nyer kan mencuba....good luck yer.

nurulramizah said...

Laday Tina: tq sedang belajar secara slow2 skrg ni...best sgt belajar jahit manis..hilang stress

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni