Sorang or berdua?

Salam semua
semalam aku n bie g umah org kawen kawan bie
Nk story cikitla
Aku n bie smpai terusla bie ajak makan dulu, aku menurut saja la...
Bler nak amik makan tibe2 aku ternampak kawan bie(Laki) ni dgn seseorg(Girl) bukan aweknya
Laki ni dh ade awek( dulu penah jumpa) lawa la jugak awek laki ni just xpkai tudungla
Aku bisik kat bie
"Makwe baru ke bie"
" Spare part dier"
Aku terkejut, sb seblm ni dier ni mmg byk awekla

Persoalannya
Makwe si laki ni penah ckp kat aku
depa berdua ni nak bertunang tahun depan, kenapa LAKI ni ade girl lain pulak
Pada pandangan mata NR ni, makwe dier ni lagi cntek dr spare part dier ni(ayat jujur ni)
cian kat makwe laki ni kan

Bie ni ade 3 org kawan baik
Sorang dh kawen n bini kawan bie ni rapat dengan makwe LAKI ni
Aku terfikir, xsegan or serba salah ke LAKI ni bwk spare partnya depan kawan makwe ni
mgkn dier serba salah kot..lau NR pun same ade perasaan mcm tu

Justeru, haruslah jujur dengan pasangan kite
WHY nak pasang lagi bler dh ade org sayang kat kite
NAK ENJOY sblm terikat
APE LAK PERASAAN makwe dier ni bler dh kantoi
( sbnrnya penah kantoi dulu skli, tapi laki ni pndai ayat..aku tahu sb makwe ni penah luah perasaan dulu kat NR )

Inilah dikatakan ragam manusia
Semoga NR & bie dijauhkan masalah begini
Bie jgn main2 tau!!!!!


Antra kawan bie2...korang cr la yg mane 1 org yg ku maksudkan
huhuhuhu



 Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni