Salam semua
Gambr2 ni semua time NR kat Finas ade kursus beb
Kursus ape???
Jom kite layan pic kat bwh ni

Lokasi: Finas
Tempoh: 1 week (8 nov-12 nov 2010 )

 NR terima sijil ade ala2 nak Grad pon ade jugak kan...
xpela practice org ckp..huhuhuhu

 Antara mereka yg jalani kursus
NR n Liza je yg student, yg lain semua org keje kerajaan + Swasta
kami terasa kerdil bercampur dgn mereka yg pro...huhuhu

My group 
Serius happy giler dgn diorang
sporting & Giler2
yuk main bowling lagi!!!huhuhu

 Liza n Bro Nazir 
Bro Nazir ni freelance duk shah alam
pendiam je orangnya..huhuhu
Liza ni kawan NR la, sme2 U 
kami lepak kat umah kak liza n jd minah rempit
Liza ni inspirasi aku nak amik lesen moto...hahhahaha lau korang nak tahu la

 Love this pic..so sweet

ok la, sekian dr NR..
nanti ade story update lagi yooo

P/s: skrg ni dh keje tu jrg update..

 Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

4 comments:

jeBateja said...

eh...eh...lawa jugak gambo ko tu....tapi dah ko mmg lawa...nak buat mcm ne...ahakz

saufiahmad said...

laa nak join..camner leh join mende tuh..ahaa sgt berminat kot miahyahaha

nurulramizah said...

Bijan: huhuhuhu mekasih
malu saya...
nanti mai melaka nak cuci kete habak den yo, den kasi diskaun rm10 je...hahahhahaa

nurulramizah said...

saufi: bukak website finas then tgk tarikh dier....aritu akak UMK support rm500 beb mane ade diut time tu
bulan 2 ni ade lanjutan bengkel pulak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni