Jalan-jalan cuti mata!



Nampak x kedua item di atas
beg n kasut jenama ape xtahu BUT dr Pakson
Harga dier????
Beg rm239 & Kasut rm79
Sangat mahal wooooo, NR xmampu nak beli beg tu tapi kasut tu cntek kan???
NR ade 1 port baik punya, kasut mcm2 ni jual bawah rm50 je...
cantekkkn kasut tuuuu
NR akan cuba mendapatkannya apabila sudah berkerja nanti!!!!!

Habis tgk wayang, jalan2 cuci mata
Umi ckp, beg tu lau buat hantaran nanti buleyla beli
Adakah tidak terasa sangat MAHAL!!!!
huhuhu akan ku fikirkan jika ku nak nikah nanti!!!!!

ok next entry
 Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

4 comments:

jeBateja said...

Uikkk...beg mcm tu pun rm239...pehhhh...mcm leh balut cempedak jerk.....ahakz...tunggu jualan mega laaa....baru kasi angkat itu beg...ahakz

mana pot baik utk beli kasut bawah rm50..??

nurulramizah said...

lau jualan mega pun still beratus jugak!!!!

Kat JJ baru bukak kat Melaka Centre tu!
kat situ port kasut pompuan murah2
bwh rm50
kasut laki pun ok jugak kat citu
bie ade beli sandal yg harge sebenar rm79 jual rm39 je
kualiti pun ok la jugak!

jeBateja said...

lor..kat melaka...ingatkan kat shah alam...adehhhh

nurulramizah said...

ceh!!!!!!! aku dh pulang ke kg halaman ni sayang oit!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni