Cashflow


salam semua

Muka gua selepas berbuka + solat
Without mekap ya ONLY bedak saja
Permainan Cashflow ni ala2 mcm permainan Saidina
Perbezannya Cashflow ni kite akan dapt 1 kad perkejaan yg akan menentukan salary + perbelanjaan kita at the same times kita akan catat segala aset + debit kat dlm kertas tu....kite akan memperolehi duit salary kita berdasarkan totaly montly cashflow kita..

GUA dpt pekerjaan MECHANIC gaji nya rm2000, punyai 1 org child...cashflow GUA bulan2 hnya HANYA kerana xde hutang lame2 sgt, walaupun gua kalah akhirnya..hahahahha

Pemenang tempat pertama Kak Ika 
Pemenang tempat ke5 En Hazman...en man ni banyak hutang ma kat bank tp salary dier lagi byk dr aku kerana dier ENGINNER ma..huhuhuhu

Muka gua kalah tapi gua HAPPY ma kerana bebas dr hutang bank

KESIMPULAN 
Games ni nmpk mencabar cikit berbanding dgn games SAIDINA tu, games ni mcm mengajar kite how to spend your money and how to builts assets for future also grap opportunity to get more money........
Serius 1st aku main dh kene byr hutang bank rm17ribu beli boat... kurang asam betull..selamat la gua ni sabar orgnya...kalah2 pun kalah tapi gua xde hutang ya..huhuu tu yg PENTING

Gua egat mau beli 1 tp yg second hand punya..mau x harga dier.yg ni kawan miza beli rm400 ( second hand ) if original harga dier rm1 ribu ma...perhhhhhh...

Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

2 comments:

jeBateja said...

Uikkk....itu harga GAME ni ke..? mak oiii...ada jugak game yg mahai mcm tu....macam PS2 dah...

Pn.Miza Ramli said...

aah bijan tapi honestly best tau main games ni
lau ko nak murah cikit miza suggest CATUR BESTARI...harga dier rm89 dijual di seluruh KFC yg berhampiran....
hang sebut je CATUR BESTARI nanti dier bg...
besttt tau main games ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni