My 1st day at Nikabina.sdn.bhd Shah Alam


Salam u all

ni la meja aku n keperluan ku sepanjang aku berada di Nikabina.Sdn.Bhd
Bru2 masuk je terus dpt TASK
Suke2
hahahha

If korang tahu, aku pagi excrsice tau mai keje.Menapak dalam 15minit bru smpai office..bguih x excersice aku!!!!
Disebabkan xde kenderaan yg ley sampai dekat terus dr office n nak jimatkan duit
aku pun menapak la dengan salah sorang pekerja kat cini

Rumah sewa!!!!!????
huhuhu...
ok kot ehhhh xok kot
aku pun xtahu nak ckp cmner
mungkin baru lagi tgk la minggu depan cmner
hahahaha

ok nak buat kejaan
da
next entry
glitter-graphics.com
Sila Tinggalkan Koman Anda Jika Anda Meminatinya

2 comments:

Nazifa said...

selamat bekerja ;)

Pn.Miza Ramli said...

tq dear

gud luck to you toooo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni