Thanks sayang


salam semua
sebenarnya dah lame aku nak
upload post ni
tapi disebabkan sibuk menyiapkan kerja-kerja
website 
aku jadi lupe 

Sekarang aku ade masa relekz
coz class sepatutnya ada arini
DIBATALKAN atas sebab2 tertentu

So berbalik pada tajuk entry kita
aku nak ucapkan 
Tengkiu so much sayang 
sb banyak tulun bie selama ni

dan yg terbaru abi teman aku
cari keperluanku di U
huhuhuhu
aku jadi binggung sebentar 
bila keperluanku rosak 

Selama seminggu abi la yg teman aku
server merata2 tempat di area melaka
tanya kawan2 dier..aku terharu sgt

then masa nak byr aku xckp duit
sb lari cikit dr baget
aku jadi panik jugak
aku dh nak gne duit makan aku di U ni
yg tinggal bape kerat je
last2 dier jugak yg tambah
aku rasa2 tibe aku jadi malu dgn tindakannya
malu bukan sb ape
sb dier tulun aku tnpa aku meminta
then aku ckp aku akan byr 
tp secara ansurans
dier xmau
but aku berkeras nak byr jugak
coz aku tahu dier pun nak pkai duit jugak

Sekarang abi dah maju kehadapan
dier dh berjaya merealisasikan
impiannya nak bukak
WORKSHOP
tahniah syang
nsyaALLAH awal bulan april dh bulelah workshop dier beroperasi
abi ade jemput aku g kenduri 
sempena pembukaan WORKSHOP dier
but aku xdpt hadirkan diri 
coz aku jauh di Kelantan n keje pun byk nak kene settle
selamat abi faham

Mei ni genapla 
6 tahun kami bercouple
pelbagai halangan yang kami hadapi
yg paling kuat halangan
adalah bile aku dpt tawaran ke Kelantan ni..tmpt aku belajar sekrg
sorang kat Melaka sorang kat Kelantan..huhuhu rindu tu


So thread ni aku buat khas tuk abi
abi ni rajin gak tgk2 blog aku kat dlm Hp dier tu
hp dier ade tenet tu...power kan

So aku nak ucapkan 
tengkiu so much sayang 
cos banyak tulun bie selama ni
xtahu cmner nak balasnya
love u sayang...muuuuahhhhhh

Aritu be4 aku balik 
pas dah settle urusan aku
aku pun belanje abi KFC
xtahu nak belanje ape
abi nak makan
KENNY ROGERS
but aku xmampu pulak
so abi pun ckp dier nak makan KFC

pic time

 
2 set snack plate
makan kat KFC Jaya Jusco pas tgk cite Nanyang Rapit




 


 
before makan kite snap pic dulu ye sayang


p/s: if korang nak tahu, aku dpt makan ayam yg busuk...dh lama sgt ayam tu simpan dlm peti..abi nak tukar ayam yg lain but aku xmau sb kenyang dh time tu

ok next entry

p/s: tidak lupe juga pada umi, acik, makteh, busu, paklong n pakngah..yg banyak membantu aku time aku ade masalah..nsyaALLAH jasa anda akan dikenang selamanya..amin


Sila Tinggalkan Komen Anda

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni