Minyak Zaitun hilangkan Selulit


salam semua
busan rasanya pagi ni
pas aku masak untuk perutku ni
aku pun belek majalah wanita keluaran Mac ni
then aku ternampak info ni
hehehehehe
aku pun nak sharela dgn korang2 semua

Untuk menghilangkan kulit selulit 
( yg ade kat bhgn peha, lengan n perut )

 yang ni bhgn peha yer

 amik beberapa titis Minyak Zaitun
hrge dier menurut my mum around rm 8 keats 1 liter

Letakkan di tapak tangan anda dan 
sapukan pada bahagian tubuh bermasalah.
Jika diamalkan berterusan kulit anda akan kelihatan cantik 
dan menawan seperti yang anda idam-idam kan


tq pada en Google

aku: Mengidam nak bentuk badan mcm dulu, kurus je n berat ideal aku dulu 44kg je..huhuhuuh



   
Sila Tinggalkan Koman Anda

2 comments:

kasihkuamiera said...

mane nk cari minyk zaitun miza?

nurulramizah said...

mmmm
kat mane ek?

supermarket conform ade
lau kat kedai runcit ni
miza xsure la pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni