Azam Baru Semangat Baru


glitter-graphics.com

Assalamualaikum semua
dah lame aku xupload blog ni..
sebenarnya  ade masalah pada keperluanku di U
jadi melambatkan lagi proses kepulanganku ke UMK...

So aku kembali dengan pelbagai kerja-kerja yg aku kumpulkan selama 1 week
perhh aku balik msj kwn aku
mmg dier dh list keje2 yg perlu yg aku settlekan....tq ye shahir  n liza

Aku pulak bagaimana?
aku mcm biasa sentiasa berciap sedia untuk menyiapkan kerja-kerja yg makin hari makin banyak n membuatkan diri aku sentiasa berada dalam keadaan buzy...wawawawa
Dan ketika aku sampai je bilik tepat jam 6.05am
tibe2 aku rasa perasaan asing menusuk kat dlm diri aku...cish ayat dier
pastu aku tido...zzzzzzzzz
then bgun jer

aku bgn dgn penuh keazaman 
dan
semangat baru

aku akan buat keje-keje aku dgn bagus
n
buat bodoh kepada kutukan yg kurang membina persekeliling aku ni..
yela manusia mulut manela ley tgk org senang cikit mula mulut nak mengeluarkan kata2 yg membolehkan org lain xsuke kat kita...astafirullah halazim..mintalah aku dijauhkan dari perangai ni

seterusnya dengan semangat yg baru
xmau dah sedey2 duk jauh2 dgn family n abi....doakan aku berjaya
lain2 meningkatkan pointer 3.5 keatas aku be4 aku grad nanti...mei 2010...
.dgn daya usaha aku sendiri..bukan dengan kaedah bodek2 ntah manusia yg sgt perihatin telah menegur aku di ruangan chat..tq aku ucapkan..

ok la 
next entry 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni