Gengblogger adalah sebuah komuniti yang dibangunkan oleh brader Ben Ashaari serta di bantu oleh Miss Izah dan Erin Farina untuk para blogger mempromosikan blog dan juga entri mereka di situ. Hanya dengan mendaftar dan kemudiannya klik Ping blog anda, maka kita dapat mempromosikan blog serta menjana traffic ke blog kita. Di Gengblogger.com juga kita dapat berkenal-kenalan, bertukar pandangan dan pendapat dan jika ada rezeki pada yang bujang-bujang, mungkin dapat bertemu jodoh.

Aku nk joint tp masalahnya kne ade akaun Facebook..tu yang aku lemah cikit ni...aku mane ade akaun Facebook..nanti2 la aku join..korang joint dulu k...

Ikuti ape yg kwn aku tulis pasal Gengblogger ni

" Macam-macam entri terpapar dari blogger yang dah berdaftar gua tengok ada disitu. Dari entri menceritakan tentang ketidakadilan sistem Kapitalis Amerika yang semakin meruncing, cerita aktiviti makan-makan hinggalah cerita tentang aktiviti menukar lampin bayi di paparkan di situ. Gua jadi teruja. Gua cuba ingat semula apa login ID dan Password gua. Nasib baik gua ingat lagi. Gua klik pula pada ayat Ping blog anda. Sekali lagi didalam hati gua berkata, "Phewww..Entri gua ada kat situ". Gua jadi kembang hidung dan hilang pertimbangan sekejap. Lepas saja gua Ping, gua tengok jumlah visitor pada blog gua naik mendadak. Traffic gua jadi tak tentu hala, lampu merah bertukar jadi hijau.

Inilah tempat yang selama ini gua cari untuk promosi blog gua. Sekarang, setiap kali gua update entri blog gua, gua akan ping di Gengblogger.com.

Gua yakin Gengblogger.com akan mendapat sembutan yang lebih menggalakkan pada masa akan datang dari blogger tempatan. Jadi, marilah kita sama-sama memeriahkan lagi dunia blogger tempatan dengan menjadi salah seorang dari komuniti di Gengblogger.com. Gua yakin, siapa yang dah mendaftar akan setuju dengan pendapat gua."

so ape lagi pergi serang itu Gegarblog ye....
enjoy
 
next entry

4 comments:

1Malaysia Online 2014 said...

Huhu. Peace!

Pn.Miza Ramli said...

kenapa

Anonymous said...

bby pun dh join :p

Pn.Miza Ramli said...

miza sebanrnya nak join tp xtahu nak buat nama ape kat facebook....yg penting miza xmau gne nama sebenar miza..baby ade idea x?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni