Salam

salam semua
assalamualaikum
selama hari raya aidiladha kepada semua yg mengikuti my blog ni..hehehhe
semalam rumah ai buat makan2
ikan bakar
ayam bakar
sotong bakar...tp xsedap
udang bakar

mmg meriah la jugak
sbb ramai sedara mara yg jauh n dekat mai umah
makan2, borak2 n so on
 
aku sekarang di umah sedang bercuti
so blog aku akan bercuti jugak 
selama sebulan
kat umah xde line tenet 
nanti aku beli broadband...nsyaALLAh 
ari2 aku update yooo
 
cuti kali ni
busan cikit
sb xde keje
nak cr keje 
tp nak keje ape
hehehhee
so duk umah mengemukkan badan
yg dah gemuk je ni la
jumpe abi 
pastu borak2 dgn my umi
tido 
makan 
tu la rutin harian ku ari2
mmmmmm..ntah la

ok la nak away
xtahu nak tulis ape sebenarnya
aku bersiaran langsung di kedai CC 
sb teman umi g hospital ni
so aku lepak la kejap kat kedai CC ni

da semua
berjumpe kita lagi semua

p/s: kepada pakteh n taufiq....
lau nak buat blog bukak google dulu kemudian taip BLOGGER
n akan keluar list...choose BLOGGER. sign in..pastu akan keluar satu page lain..cr perkataan ni SIGN UP.....pastu korang kene la isi info2....mcm email nak letak nama apo n so on.....buat tu dulu lau xpaham msj ok....
nak tmbh2 gadget ke..next tutorial ye my dear...buat tu dulu..
gud luck n jgn buat gosip ye..rahsia peribadi ai ni yer dlm blog ni..selamat xkutuk2 makteh or pkteh..lau dah kantoi je.....hehhehe




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni