ape cite dgn exam MUET?

salam semua
bertemu kita di dlm blog aku yg xberape nak cntik ni...hehehehe
nak kisah cikit pasai exam MUET aku td
serius aku ngntok tahap gaban...wawawawa
asyik ngtuk je aku ni kan
aku sendiri xtahu..nape....sila hempuk ye aku ni
aku sekarang xley tido mlm tau gara2
aku asyik berjaga mlm buat keje je
sian tau kat aku ni....
ok exam muet
ok la aku buley jawab
dengan bagus
tp result xtahu ape cite kan....
hehehhee

sok nak hntr keje layout en azlan
serius aku dpt mesej dr 
group leader aku 

din: aku rasa kite kne tukar BG la layout kita
aku : ermmm..argggggg

gile ke din ni, dah buat byk tau ni
sok dah la nak hntr...
so aku tgh tgu din ni...
lau nie lebey2 nak tukar aku hempuk dier ckp2...
hehehhehhe

ok cau 
semua...muahmuahmuahmuah






4 comments:

atiQah adNan said...

jangan biasekan diri tido lewat k dear..tak baik untuk kesihatan awk..

saufiahmad said...

selalu ngantuk....ader bnyk sangat cacing dalam perut miahaha

nurulramizah said...

cacing?..melampau la tu saufi..heheheh
cmner dgn exaam ok ke ko?

nurulramizah said...

ok atiqah...tq ur advice...tgh cube biasekan diri xmau tido lewat2...so xbuat keje last minit ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni