time raya di UMK

hari ni U aku ade buat jamuan hari raya aidilfitri
aku dgn penuh bersemangat nak g la
coz
dapat makan free
pastu
dapat melaram baju2 busana yg aku beli dgn bie...hehhehee

ejoy dengan pic yg aku snap
kalini pakai hp sony je
malas nak bwk kamera canon ..

snapp kejap be4 turun g makan...


 

 

ni antara menu aku makan...byk lagi aku mkn tp aku lupe nak snapp.....
aku makan ketiau tomyam pastu nasi tomato pastu gmbr2 kat bwh ni

 

 



  
ni member group multimedia....aku ikut dier je ni time makan...sb roomate aku xde...diorg g field trip...
name dier shahir lau nak no dier....sms ai yer...




ni kak lela...aku pggil dier kak sb unur dier 23 tahun....
sbnrnya dier pendek dr aku....hehehehhe



ni hanapi.....sempoi je org dier...org UTARA...
xpasti la dah berpunya ke blm..lau nak berkenalan...sms ai yer



ok aku nak buat keje...
sok nak kne submit...
ok semua..
away
ade mase aku update lagi...


p/s:  aku edit pkai lightroom...lau edit xlawa jgn mare...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni