sekarang aku beronline di studio multimedia
aku sgt penat arini
so aku xde mood nak tulis pnjg2
dr pagi hingga ke mlm
xhenti2 aku melakukan tugasan
pg td kul 8.50am aku g class sejarah media baru
kul 3.45 g ketereh nak buka puasa ( mkn free sb tu aku join....cish kejam sggh )
sekarang aku tgh buat persedian tuk shooting video part aku yang last..
semua part aku buat
en jasni suruh group aku buat semula
alasannya baju aku pkai xok
so dgn rela hati + penuh kepenatan group aku
terpakse buat semula video kami
be4 ari Isnin kerana budak2 group aku balik isnin ni
td pas smpai je kat UMK aku g pasar mlm
g shoping baju adik
habis lagi duit
nak buat cmner
musim raya la katekan
so aku balik rabu ni
mengikut perancangan aku
16hb g gua musang
17 hb balik melaka
19hb shopping dgn hubby
20hb raya
ckp pasal raya
mmm
agak sedey aku nak cite ni bag aku la
raya ke-3 blik KUALA LUMPUR
so that means aku raya umah belah ayah aku
aku xsuke pegi raya kat KL
tp yang happynya
xtido kat KL
tp petang tu balik pahang
aku suke balik pahang...
sb best......hehehehe...mcm budk2 lak
ok nak makeup
cau
da
t ade mase aku menulis lagi.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni