mlm tadi aku call my lovely mum & sis

aku: adik wtpe tu
adik: tgh buat kuih ni
aku: kuih lidah buaya ke..
adik:aah, penat tau aku...
aku: ala xpe dpt upah..dik panggil umi...
umi: ha, nak ape sayang oit
aku; hehehe...umi nak balik dah mgu depan...nak beli ape2 xdr cni ( kelantan)
umi: nak beli ape nak oit...semalam ayah kau dah ketuk aku rm 100 shoping bju dier....
aku: ala ciannya, t ketuk ayah balik byk2 rayo t....hehee
umi: ko balik bler ni
aku: ari sabtu ( 19hb)
umi: lambatnya kau balik...balik la cepat nak oit...sape nak tulun umi buat kuih ni
aku: mie, nak kuih corn flack madu...
umi: madu pulak, aritu ckp nak cokolat
aku: hehehe..buat dua2 xley ke umi
umi:mmmmm,balik cepat tulun aku buat kuih
aku: ( terfikir sejenak )...umi nak beli ape ni balik t ( nak lari topik la tu )
umi: beli tudung la
aku: tudung ape?
umi: hitam umi punye, biru adik punye
aku: 2 je
umi: habis tu nak beli bape banyak
aku: hehehe...lagi
umi: tnye adik aku nak ape
adik: kak, kite shoping same2 k
aku: apepasal lak
adik: umi ckp dier xde mase..sibuk buat kuih
aku: oooo,g la dgn kwn2 ko
adik: xmau aku
aku: umi nak beli kasut dgn seluar balik t
umi: ye t beli k..tuk korang jer la yg melawa,aku ni pakai yg lame2 je
aku: sedeynya,t ketuk la ayah
umi: hehehhee..
aku: kapan nak masuk duit
umi: nak masuk bape?
aku: rm 100
umi: bler nak duit?
aku: sebelm khmis ni buley?
umi: ok, t umi ckp kat ayah
adik: kak, aku nk pin tudung yg jurai2 tu
aku: eh bukan aku dah beli ko pin tiding dulu ke
adik: ala kak, nak yg jurai2
umi: kat cni ( melaka) byk ape
adik: xde ( nak paw aku la tu )
aku: ye la, lagi ko nak ape
umi: dah2 xpyh nak order,akak ko tu bukan keje lagi
aku: tahu xpe..egat aku ni bank ke
umi: dah la,tekak dah dahage da h ni ckp dgn ko
aku: ok, jgn lupe la duit dgn kuih miza tu
umi: ye la,balik cepat..jgn lambt...sape nak pasang langsir kat umah t
aku: la bukan susah pun pasang langsir tu
umi: dah adik tulun umibuat kuih, xkan nak suruh ayah kau pasang pulak..
aku: hehehe..ape salhnya...
umi: merepek...dah la
aku: ok bye2

serba sedikit perbualan aku dgn my sis n my mum...
tp mmg kasut aku dah rosak sekarng..maklum la dah 2 sem aku pkai kasut yg same je

aku sebenarnya nak g gua musang dulu
nak jumpe mak angkat aku...
lepas fikir2 aku pun fikir nak cabut 17 & 18 kat gua musang
18 cabut balik tampin
means aku lepak umah mak kat gua musang 1 hari je....
cian my mum...keje banyk nak buat kat umah

p/s: bie xrindu kat bu ke..tahu la kite ni gaduh, xmau pujuk bu ke....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Do Follow Me!

Jom Xchange Link & Follow Blog Ni